سایت مؤسسه فرهنگی-خدماتی فانوس

دوستانی زیادی به تقاضای موسسه فانوس پاسخ مثبت دادند که از این دریچه به ترتیب نشر می شود. اداره فانوس از همه این خوبان کمال سپاس و قدردانی را دارد و نام نیک آنها را همیشه در آرشیف خود ثبت خواهد کرد.

1. از استاد علی رحمانی ایزدری که تعداد چهل جلد کتاب همراه با یک دوره از آثار خودش به کتابخانه موسسه فرهنگی خدماتی فانوس اهدا کرد کمال تشکر را داریم.
دو ردیف پیش رو مجموعه اهدایی استاد رحمانی است که در تصویر مشاهده میکنید.
کتابخانه موسسه فانوس چشم به راه هدیه ارزشمند شما است.
2.  از داکتر صاحب محمد آصف حکمت که یک دوره از آثار ارزشمند خود را همراه با چند کتاب دیگر به کتابخانه موسسه فرهنگی خدماتی فانوس اهدا کرد، کمال تشکر را داریم.

3. از داکتر صاحب عبدالمجید ناصری استاد و پژوهشگر تاریخ که یک دوره از آثار ارزشمند خود را همراه با ۵۰ جلد پایان نامه سطح دکتری و ماستری که به کتابخانه موسسه فرهنگی خدماتی فانوس اهدا کرد، کمال تشکر را داریم.
قابل یادآوری اینکه موضوع پایان نامه ها در مورد افغانستان است که در مقطع دکتری و ماستری نوشته شده است.

4.از برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر رسولی بابت هدیه تعداد پایان نامه به کتاب خانه فانوس کمال سپاس دارم

5.استاد جلال اوحدی در کویته پاکستان نام آشنا و چهره شناخته شده ای است ایشان بیشتر با کارهای فکری و فرهنگی اش شناخته می شود چندین اثر ارزشمند از ایشان چاپ و در اختیار جامعه قرار داده شده است.
استاد بزرگواری نموده همه آثارش را از هر کدام چند نسخه به کتابخانه موسسه فانوس هدیه نموده است با تشکر از استاد و برادر گرامی عارف حیدری که کار هماهنگی را انجام دادند.

6. استاد عظیم عظیمی یک دوراه از آثار خود را همراه با تعداد زیادی کتاب دیگر به موسسه فانوس هدیه کرد که از ایشان کمال سپاس و تشکر را داریم.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها