سایت مؤسسه فرهنگی-خدماتی فانوس

نگاهی گذرا به کارهای پژوهشی مرکز تحقیقات  موسسه فرهنگی خدماتی فانوس

با وجودیکه صرفا در حدود دو سال از راه اندازی مرکز تحقیقات موسسه فانوس می گذرد، اما در این مدت کوتاه آثار ذیل چاپ و در اختیار علم دوستان در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است:

  • سیمای جاغوری در چهار جلد، این کتاب توسط دکتر عبدالمجید ناصری تالیف و از سوی موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است.
    1. اخلاق دانشجویی، توسط محمد جواد برهانی تالیف و از سوی موسسه فرهنگی خدماتی فانوس با همکاری موسسه مقصودی چاپ شده است که تا کنون در کابل و غزنی چندین بار از این کتاب مسابقه کتابخوانی برگزار گردیده است.
    2. کتاب سیره اجتماعی حضرت فاطمه زهرا، توسط محمد جواد برهانی تالیف و از سوی موسسه فرهنگی خدماتی فانوس با همکاری موسسه مقصودی چاپ شده است.
    3. کتاب سبک زندگی خانوادگی حضرت زهرا، توسط محمد جواد برهانی تالیف و از سوی موسسه فرهنگی خدماتی فانوس با همکاری موسسه مقصودی چاپ شده است.
    4. کتاب اراضی از نگاه فقه اسلامی، توسط آیت الله شیخ محمد اسحاق تالیف و توسط محمد جواد برهانی ترجمه و از سوی موسسه فرهنگی خدماتی فانوس با همکاری موسسه مقصودی چاپ شده است.
    5. کتاب روش تحقیق، توسط محمد جواد برهانی تالیف و از سوی موسسه فرهنگی خدماتی فانوس با همکاری موسسه مقصودی چاپ شده است.
    6. کتاب آموزش اخلاق و رفتار اجتماعی مقدماتی، توسط محمد جواد برهانی تالیف و از سوی موسسه فرهنگی خدماتی فانوس با همکاری موسسه مقصودی چاپ شده است.
    7. کتاب آموزش عقاید متوسطه، توسط محمد جواد برهانی تالیف و از سوی موسسه فرهنگی خدماتی فانوس با همکاری موسسه مقصودی چاپ شده است.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها