سایت مؤسسه فرهنگی-خدماتی فانوس

فعالیت تحقیقاتی موسسه فانوس

الف) موسسه فرهنگی خدماتی فانوس افتخار دارد که بخش تحقیق و ترجمه این موسسه تا کنون توانسته است پس از سه سال فعالیت از سال 1397 تا کنون کتاب های ذیل را تدوین و چاپ نماید.

  1. کتاب سیمای جاغوری در چهار جلد چاپ شده است، این کتاب به همت دکتر عبدالمجید ناصری تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است. جلد اول کتاب در باره سرزمین و مردم، جلد دوم در باره اقتصاد و فرهنگ و جلد سوم و چهارم در باره نخبگان و شخصیت های جاغوری می باشد.
  2. کتاب اخلاق دانشجویی، این کتاب توسط محمد جواد برهانی تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است.
  3. کتاب روش تحقیق، این کتاب توسط محمد جواد برهانی برای دانشگاه تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس و انتشارات مقصودی چاپ شده است.
  4. کتاب مبانی استنباط حقوق اسلامی، این کتاب توسط محمد جواد برهانی برای دانشگاه تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس و انتشارات مقصودی چاپ شده است.
  5. کتاب مبادی فقه اسلامی، این کتاب توسط محمد جواد برهانی برای دانشگاه تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس و دانشگاه غرجستان چاپ شده است.
  6. کتاب اراضی از نگاه فقه اسلامی این کتاب توسط محمد آیت الله شیخ محمد اسحاق فیاض، تالیف و توسط محمد جواد برهانی در مرکز تحقیقات فانوس ترجمه و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس و انتشارات مقصودی چاپ شده است.
  7. کتاب مباحث تئوریک فقهی درباره مسائل نوین این کتاب توسط محمد آیت الله شیخ محمد اسحاق فیاض، تالیف و توسط محمد جواد برهانی در مرکز تحقیقات فانوس ترجمه و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس و انتشارات مقصودی چاپ شده است.
  8. کتاب سیره اجتماعی حضرت فاطمه زهرا، در مرکز تحقیقات فانوس تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس و انتشارات مقصودی چاپ شده است.
  9. کتاب سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا، در مرکز تحقیقات فانوس تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس و انتشارات مقصودی چاپ شده است.
  10. کتاب آموزش عقاید مقدماتی، در مرکز تحقیقات فانوس تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است. این کتاب اکنون به تازکی به چاپ چهارم رسیده است.
  11. کتاب آموزش عقاید متوسطه، توسط محمد جواد برهانی تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است. این کتاب اکنون به تازکی به چاپ هفتم رسیده است.
  12. کتاب آموزش احکام مقدماتی، توسط محمد جواد برهانی تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است. این کتاب اکنون به تازکی به چاپ چهارم رسیده است.
  13. کتاب آموزش احکام متوسطه، توسط محمد جواد برهانی تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است. این کتاب اکنون به تازکی به چاپ ششم رسیده است.
  14. کتاب آموزش اخلاق مقدماتی، توسط محمد جواد برهانی تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است. این کتاب اکنون به تازکی به چاپ پنجم رسیده است.
  15. کتاب آموزش اخلاق متوسطه، توسط محمد جواد برهانی تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است. این کتاب اکنون به تازکی به چاپ ششم رسیده است.
  16. کتاب راهنمای ازدواج، توسط محمد جواد برهانی تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است. این کتاب اکنون به تازکی چاپ شده است.
  17. کتاب داستانهای آموزنده، توسط محمد جواد برهانی تالیف و توسط موسسه فرهنگی خدماتی فانوس چاپ شده است. این کتاب به تازگی چاپ شده است.
    قابل یاداوری است که کتاب های دیگری نیز در موسسه فانوس بخش تحقیقات و ترجمه تهیه و تدوین شده است و یا در حال تدوین است که با مرور زمان به نشر سپرده خواهد شد. از جمله کتاب های که در موسسه فانوس در حال آماده سازی است یک دوره کتاب ثقافت اسلامی برای دانشگاه است که شامل هشت جلد می باشد.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها